Reklamace
Záruční doba
Uplatní-li kupující vůči prodávajícímu vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění po dobu, po kterou je zboží v opravě a kupující je nemůže užívat, tj. ode dne uplatnění reklamace do dne, kdy kupující byl povinen výrobek po opravě převzít. Kupující bere na vědomí, že v případě výměny zboží nebo jeho části v rámci vyřízení reklamace neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Lhůtu k uplatnění práv z vad nelze považovat za stanovení živostnosti zboží, ta se liší s ohledem na vlastnosti výrobku, jeho údržbu a správnost a intenzitu užívání nebo dohodu mezi kupujícím a prodávajícím.
Uplatnění reklamace
Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat. Zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně průvodního dopisu se stručným popisem vady) na naši adresu.
Uplatnění reklamace:
Balíček nám zašlete přes Zásilkovnu na pobočku Alfamobil, Poštovská 455/8, Brno 602 00.
Prosíme uveďte jméno příjemce to Tap a telefonní číslo 608 920 228.
Vyřízení reklamace
Reklamaci vyřídíme nejdéle do 14 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku. O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem, případně sms zprávou.